ISPOVESTI: Evo prodje vec skoro godinu dana, zaljubljen do usiju u jednu devojku koja mi je isto to vreme i drugarica…



Ajde i ja da probam da li je lakse kad se podeli tajna sa vama. Evo prodje vec skoro godinu dana, zaljubljen do usiju u jednu devojku koja mi je isto to vreme i drugarica. Niko ziv ne zna osim nje, samo sam njoj rekao ali nazalost od toga nema nista jer je u dugoj vezi, mada mislim da i ona nije hladnokrvna prema meni. Ne bih ni njoj rekao ali sam bio mortus pijan i izletelo mi. I tako, vec skoro godinu dana, ja po ceo dan o njoj razmisljam, na druge devojke i ne obracam paznju, a kad padne noc i sve se stisa sanjam o njoj. Upao sam u takvu apatiju da me apsolutno nista ne cini srecnim. U medjuvremenu sam i diplomirao i dok su svi drugovi i porodica oko mene bili presrecni ja ravnodusan. Ako neko ima neki savet kako da se to promeni bio bi zahvalan.