Uskrsni vijenac (slani)

izvrstan, ukusan, s mogućnošću varijacija na istu temu:



Za tijesto je potrebno:

350 - 400 ml tople vode
600 g brašna
1 suhi kvasac (7 g)
120 g masti
1 žličica soli
mljeveni papar (ja sam ga dosta namljela u brašno)
Za punjenje sam upotrijebila (sve što se našlo u frižideru:):
40 g ribanog parmezana
malo kuhane šunke
10 dag zimske salame
10 dag sira gaude
nekoliko listića cheddar sira
nekih 5 dag dimljenog sira:)
i još je potrebno:
5 kom svježih jaja
jedno jaje za premazivanje

Postupak:

Sol otopiti u vodi pa sve sastojke pomiješati zajedno (mikserom sa spiralnim nastavcima). Formirati kuglu tijesta i ostaviti je odmarati oko 2 sata.
Sve sastojke za punjenje izrezati na kockice (stranice oko 1/2 cm)
Nadošlo tijesto prekuhati te razviti u pravokutnik dimenzija oko 65 x 40 cm (otkinuti samo malo tijesta za trakice)
Cijelu površinu posuti prvo ribanim parmezanom pa onda sve ostale satojke rasporediti po tijestu. Uviti u roladu (malo stisnuti a ne kao ja ostaviti labavo pa dobijete rupe u roladi:)
Gotovu roladu premjestiti u kalup za vijenac (vidite kako sam se ja snašla) promjera 26 cm, prekriti je krpom i ostaviti još oko 1 sat na toplom.
Kada je malo narasla uzeti pripremljena svježa jaja (dobro oprana i posušena) te ih lagano utisnuti u tijesto i fiksirati trakama u križ napravljenim od odvojenog komadića tijesta.
Pripremljen vijenac premazati ulupanim jajetom i staviti ga u pećnicu zagrijanu na 200°C. Peći ga 45 - 50 minuta.





izvor:http://www.recepti.hr/