Kao raffaelo

Negdje na netu sam vidila ovaj recept al naravno sa mojim izmjenama malim je nastao ovaj raffaello



25 dag mlijeka u prahu
30-40 dag kokosa(po potrebi)
20 dag šećera
20 dag margarina
10-15 dag šećer u prahu
1 vanilijin šećer
2 dcl vode
bijela čokolada
malo mljevenog keksa(petitt ili neki ja sam imala piškote pa sam malo samlila)
malo arome vanilije
dječije hrskave pahuljice (bitno da su svijetle boje)



Vodu ,šećer,vš prokuhat ,odmaknit sa špakera i lagan dodat mlijeko u prahu,pola kokosa,mljeveni keks,aromu vanilije .Dobro dobro izmješat ,ohladit i u hladno dodat margarin izrađen sa šećerom u prahu i pustit da ostoji 10 -15 min u frižderu.

Ja sam dječije hrskave pahuljice "istukla" sa batom za meso i u njih uvaljat svaku kuglicu koju oblikujemo pomoću dlanova.Takve kuglice stavila sam na rešetku za kolače.

Bijelu čokoladu sam rastopila sa par žlica vode u mikrovalnoj i prelila preko svake kuglice,te sam posipala sa kokosom.Stavila u košarice i u frižider .







izvor:http://www.recepti.hr/