Uradio sam najveće sranje koje sam mogao. Imao sam curu, počeli smo u srednjoj školi, bili smo 4 godine u vezi.Voljela me ko Boga, i ja sam nju.Pazila me,čuvala.I ja




Uradio sam najveće sranje koje sam mogao. Imao sam curu, počeli smo u srednjoj školi, bili smo 4 godine u vezi.Voljela me ko Boga, i ja sam nju.Pazila me,čuvala.I ja sam nju.Nikad nije mogla zaspati dok se ja ne bi javio da sam u kuci i da sam dobro.
Tjerala me da učim kad smo u srednjoj i na fakultetu bili.Sve je činila za mene.Ja nisam neki zgodan ni lijep tip,ali njoj sam bio najljepši.


Dok je ona bila kao princeza.Najljepša.Puno muškaraca je odbila zbog mene.Bilo nam je savršeno,dok ja nisam uradio nešto. Otišao sam s jaranima na more.Nije se protivila samo mi je na polasku šapnula ‘nemoj zaboraviti da te volim,da te čekam, i da sam ti bila vijerna uvijek’.
Otišli smo, pili smo, upoznali neke djevojke,i ja sam spavao s nekom curom. Nisam joj bio prvi. Dala mi se samo tako. Od ove djevojke nikad nisam tražio da spava sa mnom jer je bila nevina , čekao sam da bude spremna.Međutim odem i spavam sa drugom curom. Kasnije , kad sam se vratio bio sam hladan prema svojoj curi.Bio sam drzak i odbojan. Kad bi bio s njom razmišljao bi o onoj s mora. Ušla mi je u glavu. Jarani su mi govorili da sam lud da gubim pravu ženu zbog kurve, nisam ih slušao. Nastavljao sam biti đubre prema mojom djevojci, dok jednog dana nije shvatila da se ne vrijedi boriti, i otišla. Od tada mi se nikad više nije javila.
Znam da su je mnogi zvali, da je imala hiljadu šansi da bude s nekim ali nije htjela. Ja sam onda počeo s ovom s mora, bili smo kratko zajedno da bih ja saznao da je bivšeg pravila ljubomornim, da je za vrijeme naše veze bila sa nekim muškarcem,da me varala. A moja mala me nikad nije prevarila, a imala je prilika.Uvijek je bila tu, dok ova nije.


Prekinuo sam sa ovom curom i bacio se alkoholu.Prije dva mjeseca imao sam udes, klinički su me proglasili mrtvim. trabala mi je krv, rijetka krvna grupa. Umjesto mame,koja je bila malokrvna, krv mi je dala jedna djevojka. Mama mi je tek kasnije otkrila o kome se radi.
Ona je otišla od mene zauvijek onog dana kad je shvatila da se ne vrijedi boriti sa hladom osobom,ali se pojavila kad mi je pomoć trebala. VOLIM TE LJUBAVI I HVALA TI STO SI IMALA STRPLJENJA.<3