OD SKORO RADIM KAO KONOBARICA U JEDNOM POZNATOM KAFIĆU I REDOVNO MI DOLAZI...




Od skora radim kao konobarica u jednom poznatom kafiću u Beogradu. Redovno mi dolazi mladić 19-20 godina, dobro obučen i sa dobrim telefonom, seda za šank i naručuje 2 burbona čista, jedan popije a jedan stavi za stolicu pored iako je ona uvek prazna i piće nedodirnuto, zadrži se pola sata plati i ode.




Tokom vremena čujem komentare klinaca koji tu izlaze svaki dan tipa šta je i bogati imaju probleme itd.. I ja sam se smejala.. Danas saznajem od iskusnijih kolega da odaje počast drugu koji je poginuo u saobraćajci..Jedno piće za njega, jedno za sebe kao sto su i svaki dan letnjeg raspusta pred izlazak.

Koliko sam se grozno osećala što sam se smejala, danas ću mu se definitivno izviniti i započeti razgovor.