Trogirski rafioli

Fini tradicionalni kolačići iz Trogira, a kako moja svekrva nije baš neka kuharica, ona fino naruči kod jedne gospođe i ona joj napravi trogirske rafiole :), koji su jako fini, ustvari najbolji koje sam ikad jela, ali nisam nikad dospjela do nje da pitam za recept, ali sam dobila nekoliko drugih trogirskih recepata za rafiole, pa sam onda usporedila sve te recepte, okus onih ''najfinijih rafiola'' i dobila ovaj moj recept i za prvi put ispalo je ne loše, ali nisam još završila sa preinakama, još mi fali ono nešto, ona točka na i :) pa da bude ''the trogirski rafiol'' :XD



Tijesto:

70 dkg brašna
6 žumanjaka
10 dkg svinjske masti
10 dkg maslaca
10 dkg sećera
2 vanilin sećera
prstohvat soli
1.5-2 dcl mlijeka
sok od pola naranče

Nadjev:

0.5kg badema - prženih i samljevenih
50 dkg sećera
1 vanilin sećer
naribana korica pola limuna + par kapi soka
naribana korica naranče + sol od pola naranče
20 dkg maslaca
1 zlica kakaa
1 dcl ruma+maraskina ili prošeka, čega imate pa pomiješajte, daje finu aromu
snijeg od 6 bjelanjaka

Priprema:

Od sastojaka za tijesto napravite tijesto i ostavite da odleži 15 min. Za to vrijeme napravite nadjev za rafiole. Tijesto razvaljajte na 2 mm debljine i častom rezite krugove.





izvor:http://www.recepti.hr/