Pocelo je sve prosle godine. On se meni nabacivao, ja mlada naivna pomislila da me voli .. i tako smo izlasli par puta .. skroz fino mi je bilo s njim, pocele su





Pocelo je sve prosle godine. On se meni nabacivao, ja mlada naivna pomislila da me voli .. i tako smo izlasli par puta .. skroz fino mi je bilo s njim, pocele su price da ga se kanim, da je zenskaros, naravno ja to nisam htjela priznati, jer sam mislila da su ljubomorni. tek kasnije kad sam vidjela i skontala da
 je svaki dan sa drugom.. fuj zgadio mi se, sreca to sve je proslo, zaboravila sam i zao mi je sto sam bila 

glupa i sto sam patila zbog njega.. i danas neki parfem zamirisa.. meni poznat i ja kontam otkud mi je poznat i sjetim se svega.. on danas ima curu, duze vrijeme su zajedno.. ne zanima me, nikako !!! gad je, debil -.- ne zanima me al eto podsjeti me nesto na njega ..