Pužići s borovnicama

Napravite ih i uživati ćete u ovim predivnim pužićima...



Sastojci za tijesto:

100 g maslaca
60 ml vode
240 ml mlijeka
1 veliko jaje, lagano umućeno
1/2 žličice soli
100 g šećera
10 g vanilija šećera
570 g glatkog brašna + 50 g*
7 g suhog kvasca

Sastojci za nadjev:

5-6 žlica marmelade od marelica
oko 30 g borovnica
3 žlice šećera

Priprema:

otopiti maslac na laganoj vatri, dodoati vodu i mlijeko te prohladiti
u zdjeli izmiješati brašno (ja sam stavila prvo 570 g a onih 50 sam dodala naknadno jer mi se učinilo mekano), sol, kvasac, vaniliju, šećer
u mješavinu s brašnom napraviti jamicu, uliti otopinu s maslacem dodati jaje i sve skupa miješati mikserom sa spiralnim nastavcima....formirati kuglu, posuti je malo brašnom, prekriti krpom i ostaviti da se diže dok ne udvostruči volumen.
dignuto tijesto razvaljati na pobrašnjenoj podlozi,...neka bude dimenzija 60x40 cm
premazati ga marmeladom od marelica, po marmeladi rasporediti borovnice i posuti s nekoliko žlica šećera...ja sam stavila 3 žlice muscovado šećera, smotatu u roladu
rezati pužiće debljine oko 4 cm (najbolje koncem) i rasporedite ih u lim podmazan maslacem...neka razmak između pužića bude oko 1,5 cm..pokriti ih i pustiti neka se dižu oko sat vremena
peći ih u pećnici zagrijanoj na 180°C oko pola sata (što ovisi opet od pećnice...)
ako izdržite ohladite i uživajte!!






izvor:http://www.recepti.hr/