SOCNA TELECA STRUDLA


3

Ideju sam nasla u starom”Kuvaru i Savetniku”iz ’52.Nema mjera,pa sam ih sama napravila mada se moze raditi i “odokativno”,a recept nisam slijedila doslovno. Ova teleca strudla je jako socna,a meso preukusno.

Sastojci

komad teletine sa rebara(bez kosti) ili od buta velicine kopir papira
veza zeleni za supu(ja sam koristila celer i mrkvu)
4 jaja
1 veca glavica luka,
suhi zacin, lovor,biber ,so
kuhane sparoge(ne mora)
casa kisele pavlake
masnoca

Priprema

Telece meso isijeci u veliku sniclu,istuci je i dati joj oblik ravnom stranom cekica za meso

(najbolje je da to odradi mesar)

Zatim ga natrljati suhim zacinom i uljem,urolati i ostaviti u frizider do upotrebe




Skuhati zelen za supu u blago osoljenoj vodi ,ocijediti i isjeckati




U tavi ugrijati maslo pa napraviti kajganu

U kajganu odmah dodati sjeckanu zelen




Na telece meso razvuceno u sniclu namazati smjesu kajgane i povrca(ja sam dodala kuhane sparoge,jer sam ih imala ,mada ih recept ne trazi)

Smotati u strudlu i vezati bijelim “koncem”(nisam u tome nesto posebno spretna,ali odradila sam kako sam znala)



U dubljoj tepsiji-ja sam koristila onu duplu sa poklopcem (ili serpi,ako mislite raditi na plotni) zagrijati maslo pa preprziti strudlu sa svih strana da uhvati koricu.U medjuvremenu dodati isjecen luk i druge zacine po zelji-posoliti,lovor i biber pa i njih prziti zajedno sa strudlom(najbolje je staviti sa obje strane”strudle”,paziti da ne zagori)

Kada je meso zarumenilo dodati 1 ipo casu vode poklopiti gornjom tepsijom(ili aluminijskom folijom) i peci u pecnici na 180°C oko 2 sata.

TOKOM PECENJA MESO PODLIJEVATI SOKOM OD PECENJA.

Procedura je ista ukoliko radite u serpi,na plotni(po malo vode i meso stalno podlijevati)



UMAK:

Propasirati povrce i zacine “ispod pecenja”,dodati sok koji je meso otpustilo,kiselu pavlaku i dobro izmijesati(meni je ovako bilo sasvim dovoljno)

Ukoliko imate vise tekucine dodati i kasiku brasna u kiselu pavlaku pa brzo prokuhati

Posluživanje

Pecenu strudlu sijeci na kriske prst debele.

Sluziti prelivene umakom uz prilog po zelji.

Kod mene posluzeni uz njezne “OBLACICE”(njoki od sira u besamel sosu sa gorgonzolom i mascarpone sirom) od Inke56 i Mucikinu SALATU OD PORILUKA I MRKVE

Prijatno!!

izvor:http://www.coolinarika.com/