Bijeli anđeo



2

Predivna, lagana, nježna torta sa bijelom čokoladom i voćem

Sastojci

1 pakovanje kora za rozen tortu
I fil:
1 l mlijeka
3 kašike brašna
3 pudinga od vanilije
250 gr šećera u prahu
375 gr margarina
200 gr bijele čokolade

II fil:
500 gr šlaga u prahu
6 dl kisele vode
2 čaše kiselog vrhnja 20%mm
voće po želji (kod mene ananas - dvije konzerve od po 340 gr)

Priprema

I fil: Od litre mlijeka odvojiti 2 dl, ostatak staviti da zakuha. Puding, brašno i 100 gr šećera u prahu umutiti sa ta 2 dl mlijeka i polako dodavati u zakuhalo mlijeko uz stalno mješanje dok se zgusne i da nema grudvica. Skloniti sa vatre i dodati bijelu čokoladu u vruć puding i fino izmješati. Ostaviti da se dobro ohladi, pa spojiti sa umućenim margarinom i 150 gr šećera u prahu.


II fil: Šlag umutiti sa kiselom vodom. Možete dodati i šećera u prahu po ukusu, ja nisam jer mi je ovako dovoljno slatko. Na kraju dodati kiselo vrhnje i samo lagano izmješati varjačom.

Redosljed slaganja: Kora - I fil - kora - II fil - voće - kora i tako redom, završti sa II filom da šlag bude po vrhu. Možete slobodno filovati deblje slojeve, jer fila ima dosta. Ja nisam, pa mi je ostalo malo fila. Torta bude dosta visoka. Odlična je i sa jagodama.


izvor:http://www.coolinarika.com/
.