Micin kolac na moj nacin :)


4
Ovaj kolac sam davno probala i nakon sto sam uzela od njega ono sto mi se najvise svidjelo i dodala svoje sto volim,dobila sam kolac (ili tortu) koji doslovno svi koji su kusali obozavaju.Pogotovo moj suprug kojeg sam obradovala za rodendan sa kako mi zovemo "Savrsenom tortom"

Sastojci

Biskviti:

 10 bjelanjaka
250 g krupno sjeckanih oraha(ja ih istucem u vrecici sa batom za meso)
220g secera
2 zlice brasna(svejedno koje stavljate)

Kreme:

 10 zumanjaka
4 zlice brasna(ostrog po mogucnosti)
1litra mlijeka
200 g secera
2 pudinga od vanilije (ili 1 po zelji)
3 vanilin secera

Zuta krema:
 
100g koksa
4 zlice secera
1/2 margarina

Tamna krema:

 150-200 g cokolade zakuhanje
1/2 margarina

Priprema

Umutiti mikserom snjeg od bjelanjaka,dodati orahe,brasno i secer.Kratko umjesati zlicom sve da se dobro sjedini.

Podjeliti u dva dijela i ispeci dva biskvita.

Morate peci na slabijoj temperaturi (180-200stupnjeva) oko 20min,peceno je kad poprimi blago zlatnu boju i da se biskivt moze lako odvojiti od papira.

Ohladiti biskvite.

Od 1 litre mlijeka odvojiti oko 2dcl i u to umjesati sve navedene sastojke,te ih izliti u ostalo kipuce mlijeko.

Mjesati pjenjacom par minuta na laganoj vatri dok se ne zgusne smjesa.

Skinuti s vatre i podjeliti u dva dijela.

U polovicu kreme dok je jos topla umijesati kokos,margarin i secera po zelji(probati kremu pa odrediti okus,moji vole malo slade pa uvijek nakon dodavanja kokosa dodam naknadno jos secera).

Ostaviti da se ohladi.Ohladenu premazati po prvom biskvitu.

U drugi dio kreme dok je vruca dodati cokoladu za kuhanje i margarin.Kad se sve sjedini,mozete jos malo mikserom dobro ujediniti i ostaviti da se ohladi.

Hladnu premazivati preko drugog biskvita.

Znaci red slaganja:1 biskvit,zuta krema,2 biskvit,tamna krema i ukrasiti tucenim slatkim vrhnjem.

Ja ponekad pecem i cetvrtastom kalupu,procedura je ista ali bude nesto niza od okrugle pa je u tom slucaju za nas to savrseni kolac,a okruglu pak pecem uprigodama kao tortu.

Najbolje ju je ostaviti preko noci i sutra dan ju servirati.


izvor:http://www.coolinarika.com/