Čarobni~kolač od jabuka : samo brašno,griz,šećer i jabuke






Pravila sam toliko različitih torti,kolača,poslatica...ne važem koliko su složeni ni zahtjevni ako mi se dopadne sastav ali od kolača sa jabukama se ježim jer je to kao jednostavan,svakodnevan kolač koji obično pravite kad imate viška jabuka...međutim ja se uvijek naradim,oguli,narendaj,zamijesi biskvit ili tijesto,suđa more itd. da mi bude žao zašto bar nisam napravila "ozbiljan"kolač .Slučajno sam naletila na ovaj recept i mogu vam reći da sam oduševljena!


Sastojci

mjera-čaša od 2 dl,suhi sastojci
1 čaša griza
1 čaša brašna (ja sam koristila obično)
1 čaša šećera
1 kesica prasak za pecivo
1 kesica vanilij šećera
5 komada osrednjih jabuka
cimet
~ 150 gr narendanog maslaca(može i margarin)

Priprema

Uključiti pećnicu na 200 C.

Sastaviti suhe sastojke.Jabuke oguliti i narendati,NE CIJEDITI,dodati cimet.Dobro nauljiti i posuti brašnom posudu u kojoj će te peći.Slagati -sloj suhih sastojaka,sloj jabuka,i tako do kraja.Ja sam konkretno pravila kolač u okrugloj keramičkojposudi,omjera 24cm i imala sam 2 sloja jabuka i 3 sloja suhih satojaka.Na kraju se narenda maslac,kao završni sloj.

Peći 40min na 200 C.

Kolač je neugledan ali je izuzetno ukusan,sjajan sa sladoledom od vanilije.Ono što je sjajno u receptu,sami možete da podešavate mjere u zavisnosti od onog što trenutno imate ili volite.


izvor:http://www.coolinarika.com/