Kokosova potica(gibanica)


3
Ovu gibanicu sam vidjela na jednoj slovenskoj stranici i jednostavno sam ju morala isprobati ;)

Sastojci

TIJESTO:

 600 g brašna
50 g kakaa
50 g kvasca
100 g maslaca
100 g šećera
3 žutanjka
300 ml mlijeka
prstohvat soli

NADJEV: 

500 ml slatkog vrhnja
400 g kokosovog brašna
200 g šećera
1 vanil šećer
3 jaja +3 bjelanjka

Priprema

U mlako mlijeko stavimo kvasac,prstohvat soli , malo šećera i malo brašna te pustimo da se kvasac digne.U zdjeli pomiješamo brašno,šećer,kakao te dodamo otopljeni maslac,žumanjke i uzašli kvasac.Umijesimo glatko tijesto.Ostavimo ga da se diže na toplom .

Nadjev si napravite prije tijesta tako da stavite slatko vrhnje da zavrije i u njega dodamo šećer,vanil šećer i kokosovo brašno.Dobro promiješamo i stavimo na stranu da se ohladi.Jaja i bjelanjke umutimo mikserom i u smjesu jaja zatim ubacimo ohlađenu smjesu kokosa i sve dobro promiješamo.

Tijesto razvaljamo u pravokutnik i po njemu rasporedimo nadjev od kokosa.Zarolamo gibanicu ko i svaku drugu od maka ili oraha.Stavimo ju na toplo da se još jednom digne.Gibanicu možete peči i u običnoj tepsiji ,ja sam ju pekla u kalupu za kuglof jer mi izgleda ljepše i efektnije .Peče se na 180 stupnjeva sat vremena

izvor:http://www.coolinarika.com/