IZNENADIO SAM SE KADA MI SE JAVILA DJEVOJKA IZ STUDENTSKIH DANA KOJA ME JE OSTAVILA I UDALA SE ZA…

Iznenadio sam se kada mi se javila djevojka iz studentskih dana koja me je ostavila i udala se za nešeg profesora. Bilo je to prije više od 10 godina. Bila je konkretna, molila me da joj pomnem da ostane u trudna, jer neopisivo želi da ima svoje dijete, a njen muž je po tom pitanju nesposoban i nem ože da joj to uradi.



Čudo, da čovjek koji je imao skoro 50 godina kada se udala za njega ima taj problem. Imam porodicu, troje djece i sve ih volim više od sebe, ali prema njoj sam imao dug i morao sam joj izaći u “susret”. Rekao sam joj da ćemo se naći u hotelu pored magistrale, a onda sam pozvao mog dragog profesora, njenog muža zbog kojeg me je ostavila i rekao mu da treba da se vidimo u tom istom hotelu. Proveo sam sa njom u sobi nekih pola sata, nisam je ni pipnuo, molila me, ponižavala se na razne načine, ali nikada moju suprugu ne bih prevario, kao što nikada nisam ni nju varao. Kada je vidjela da je džaba došla, zajedno smo sišli na recepciju, gdje je bio on, naš profesor koji je razorio divnu vezu.

Ne možete zamisliti kakve su face imali kada su se ugledali, nisam progovorio ni riječ, samo sam izašao, ne znam kako su završili, niti me interesuje, bitno mi je da sam barem jednim dijelom vratio za svu bol koju sam trpio kao mladi momak koji je izgubio voljenu osobu zbog matorog profesora…