Prohodali smo 2005 godine. Tada smo bili maturanti.On je bio jako Saznaj sve na:



Prohodali smo 2005 godine. Tada smo bili maturanti.On je bio jako popularan u školi, cure su ga obožavale. Lijepo građen, lijepe crte lica, melem za oči… A on, pored svih tih cura on izabere mene. Jednostavna cura, prosjek 5.0, vesela, komunikativna, čak pomalo i naivna. I tako, prohodamo mi, ja ga zavoljela kao nikoga do tada. Ja sam odlučila upisati medicinu, a on ekonomiju.



Nakon nekog vremena, dok smo šetali rekao mi je da nisam za njega. Njemu treba sloboda, htio se zabavljati. Iskreno, meni je fakultet bio na prvom mjestu jer znam da su se roditelji stvarno namučili kako bi mi omogućili fakultet. Prekinuli smo, a ja sam ga sutradan vidjela s drugom u gradu. Svako malo je mijenjao djevojke. Otada je prošlo dosta vremena. Jučer sam ga srela u parku. Pitao me je možemo li početi ispočetka, kao promijenio se, sad je zreliji i sl. Samo sam se okrenula i otišla. Sada je vrijeme da se ja zabavljam.