IMAM 20 GODINA I LJUBAVNICA SAM OŽENJENOM MUŠKARCU KOJI IMA 41


Imam 20 godina i ljubavnica sam oženjenom muškarcu koji ima 41 godinu, njegova kćerka je godinu dana starija od mene. Ne znam kako al dogodilo se, mislim znam, zbog novca. Pričao mi je grozne stvari o njegovoj ženi, kako je ružna, mlitava…
a mene je hvalio da sam top riba, da ga zadovoljim kako ona nije nikad. Iskreno mnogo sam sretna kada me hvali i govori kako sam mu bolja, ali sreća je trajala sve dok jedan dan ona, njegova gospođa nije došla meni na vrata.

Kada sam otvorila iskreno prvo sam pomislila da neko prosi, jer je tako izgledala, a onda je rekla ko je i zašto dolazi. Ljubazna i fina žena, zamolila me da je saslušam. Bila sam zbunjena i samo sam stidno šutjela. Pokazala mi je slike iz mladosti, nećete vjerovati, pa bila je od mene bolja 100 puta, pokazivala mi je slike njihove djece, kako su sretni, a onda mi je rekla:

”Ja nekako i mogu trpiti sramotu koju mi moj muž nanosi,žali molim te da ne dozvoliš da nas napusti zbog tebe, naša djeca to ne bi mogla podnijeti. Ne ljutim se na tebe, jer da nisi ti bila bi neka druga, ali još jednom te moli, ne dozvoli da vaša avantura preraste u nešto ozbiljno, ne dozvoli da na sapusti.” Ustala je i otišla… Evo danima razmišljam o tome, razmišljam a šta da sam ja u njenoj situaciji i ko kaže da neću biti, za 15, 20 godina