U dugogodišnjoj sam vezi i od 18-e godine živimo zajedno. Ono već dvije godine…



U dugogodišnjoj sam vezi i od 18-e godine živimo zajedno. Ono već dvije godine praktično smo kao braku, samo što nismo vjenčani. Da ne govorim da imamo odnose i sve to, jer to je danas normalno i praktilno sam i zaboravila kada sam izgubila nevinost, davno je to bilo, mada nebitno je.
Muž, momak, vjerenik kako da ga nazovem me je nedavno upisao u auto školu, polažem B kategoriju i mnogo se plašim da neću položiti iz prve. Moj strah je primjetio i instruktor, ili možda i nije, možda je moj izgled bio sam po sebi dovoljan, te mi je ponudio ako želim da 100% iz prve položim, treba da se nakon svakog časa poigram sa NJEGOVIM… rukama, ustima, ono neka lagana verzija intimnog odnosa.

Nije mi se činilo da ću nešto mnogo zgriješiti ako ga par minuta držim za taj dio tijela, ali nakon 4-5 časova sve se okrenulo i evo 3-4 puta smo išli do kraja, jednostavno nemoguće je obuzdati strast, jer čovjek je baš obdaren. Idućie sedmice polažem i vjerujte baš se mnogo brinem, šta ako i pored svega šta sam uradila ipak ne položim…