MILK KOCKE

Milk kocke su još jedan recept u nizu koji bi svakako stavila na vrh ljestvice mojih omiljenih kolača. Pošto mi je dolazilo društvo, imala sam želju počastiti ih nekim novim kolačem. Recept milk kocke pronašla sam na Coolinarici i oduševila sam se koliko je ukusan. Naravno to su potvrdili i ostali koji su ga probali, tako da ga svakako preporučujem.

SASTOJCI

KORE:
6 jaja
6 žlica šećera
6 žlica brašna
1 prašak za pecivo
4 žlice kakaoa
6 žlica tople vode
MILK KREMA:

1 l mlijeka
100 g gustina
4 žlice šećera
100 g bijele čokolade
250 g margarina
150 g šećera u prahu
TOPING:
200 g mliječne čokolade
5 žlica mlijeka
4 žlice šećera
150 g margarina
KAKAO KORA

1. Jaja umutite sa šećerom.
2. Brašno, prašak za pecivo i kakao pomiješajte, dodajte umućenim jajima i sve sjedinite.
3. Dodajte vodu i ponovo sjedinite.

4. Razlijte u veću tepsiju obloženu masnim papirom (moja je promjera 37 x 24 cm).

5. Pecite na 180 stupnjeva 20 minuta.

6. Kada se ohladi presjecite na pola.

MILK KREMA



1. Odvojite malo mlijeka da možete zamiješati sa gustinom i šećerom.
2. U preostalo mlijeko dodajte bijelu čokoladu i stavite prokuhati.
3. Kada počne kuhati, dodajte izmućeni gustin sa šećerom i još kuhajte dok ne dobijete potrebnu gustinu.

4. Kada se ohladi dodajte margarin, koji ste prethodno izmutili sa šećerom u prahu.

TOPING OD ČOKOLADE

1. Čokoladu, šećer, mlijeko i margarin kuhajte dok se sastojci ne sjedine.
2. Kremu ohladite, tako da dobijete gustinu kao što je primjera omekšali margarin.

SLAGANJE MILK KOCKI

1. Kora
2. Fil

biskvit-krema

3. Toping

coko-namaz

4. Kora
5. Fil

nova-krema

6. Toping

gotove-snite

izvor: kolaci.biz