Sa 20 godina sam bila u vezi sa čovjekom od 35. bila je to ozbiljna veza, strastvena, bili smo jako povezani…


Sa 20 godina sam bila u vezi sa čovjekom od 35. bila je to ozbiljna veza, strastvena, bili smo jako povezani. Jako mi je prijalo njegovo iskustvo, obrazovanost, šarmantnost – s njim sa doživjela nešto što s nijednim vršnjakom nisam. Bila sam studentica, a on poslovnjak koji ni sam nije znao gdje
pripada. Rastavljen, bez djece i bez doma. Često mi je znao govoriti kako se loše osjeća jer je dosta stariji. Ostavio me uz rečenicu Ana, kradem ti mladost, na tebi je da još luduješ i ne razmišljaš, za ozbiljnu vezu imaš cijeli život .. Danas mi je 28 godina i prije tjedan dana sam ga ponovo srela. Na isti životni put nas je doveo ili posao ili sudbina. Još mi je zgodniji, još šarmantniji. Cijelo me

vrijeme gledao, još i sada ne mogu doći sebi. Isti onaj pogled pun čežnje i strasti. Danas sam išla kupiti parfem isti koji sam nosila kada sam bila s njim, vidjeti ćemo se ponovo u utorak, baš me zanima hoće se sjetiti mirisa. Ovaj puta ga ne puštam tako lako!!! Ljudi nemojte dozvoliti da vas rastave razlike u godinama. Molite za nas