‘Imao sam 5 djevojaka i sve sam ih povrijedio i ni jednu nisam volio’



Imao sam 5 djevojaka. Jedna je imala sestru blizanku, druga je imala dvije mlađe sestre, treća je imala stariju sestru, a četvrta je bila jedinica kćerka. I sve sam ih povrijedio i ni jednu nisam volio. A jedna je imala starijeg brata (26 godina), tj. 5. djevojka. U nju sam se baš zaljubio. Jednom sam je povrijedio jako u svađi i plačući je otišla kući. Ujutro, neko kuca na vrata. Njen brat, nabildan, za vrat me uhvatio i ošamario jako. Rekao je: Ona nije kao tvoje prethodne. Dat ću ti još jednu šansu, ili prekini ako nemaš osjećaje. NEMA ZAVLAČENJA. Imaš sestru, zamisli da njoj neko radi kao što si ti curama radio. Sljedeći put ću te šakom odvalit, a ne ošamarit i onda je otišao. Prošlo je od tog 2 godine. On me je nekako opametio tim riječima i malim batinama. Kako god, sad imam tremu veliku. Razlog je što ću je napokon zaprosit. Pošto nisam imao dovoljno novca, a vidio je da razgledam prstenove, došao je i dao mi novca da kupim savršen. Smatram ga bratom, a nju ženom svog života.