“Zatrudnila sam u 15. godini, roditelji, ponosni pravnici, izbacili me iz kuče…

Zatrudnila sam u 15. godini, roditelji, ponosni pravnici, izbacili me iz kuče. U kuću su me
primili roditelji momka s kojim sam zatrudnila (moga sadašnjeg muža). Završila sam srednju,
a zatim i medicinski fakultet. Ništa mi nije falilo, imala sam sve što poželim. Bilo mi je teško
sama da odgajam dijete, ali svekrva mi je puno pomogla. Sada imam 30 godina, lijepu djevojku
od 15 godina, i preslatkog sinčića od 7. Juče hitna operacija u bolnici gdje radim, mene pozvali,
ulazim kad ono moja rođena MAJKA leži na krevetu, operisala sam je. Kada se probudila
prepoznala me je odmah, zaplakala je. Nisam joj oprostila, zbog ponosa su me istjerali na ulicu,
odrekli se rođene kćerke. Ali ipak ih volim, mislim da neću još dugo ostati ljuta…