OSTALA SAM TRUDNA SA ČOVEKOM KOJI JE PRE MENE IMAO DUGO DEVOJKU. POČELI SMO DA ŽIVIMO ZAJEDNO. JEDNE VEČERI JE DOŠAO PIJAN…

Ostala sam trudna sa čovekom koji je pre mene imao dugo devojku. Počeli smo da živimo zajedno. Jedne večeri je došao pijan, ja sam bila peti mesec, plakao je kao dete i govorio mi je da je voli i da nije srećan. Rekla sam mu da ide, da bude srećan. Dogovorili smo se da ćemo zajedno brinuti o detetu. Ja imam 27.godina, živim lepo, inženjer sam, on uredno plaća alimentaciju. Sve je super.

Vodim računa o sebi kao i uvek, treniram, dobro izgledam. E, sad je njemu počelo sve to da smeta: Što dobro izgledam, što izlazim, što dete ima dadilju, kako se oblačim, što radim, što putujem, ŠTO DETE ŠETAM U ŠORTSU! A oženjen je sa tom devojkom i ne znam šta hoće od mene!
Pustila sam ga da bude srećan i bila sama kada mi je najviše trebao. Zašto on mene sada ne pušta da uživam?