NAKON POSLA, ULAZIM U PEKARU DA KUPIM NEKO PECIVO, OD ISCRPLJENOSTI PADAM U NESVIJEST.

Jučer sam radila 14 sati bez pauze, jer je trebalo dovršit aplikaciju prije nego odem na godišnji.

Nisam uzela cijeli dan pauzu. Nakon posla, ulazim u pekaru da kupim neko pecivo, od iscrpljenosti padam u nesvijest.

Prodavačica koja tu radi je naredila curama koje su se tu zatekle da ”vode narkomanku van”.

Ne samo to, nego kad sam došla svijesti, nije htjela ni da im da čašu vode sa šećerom za mene da mi pomognu.

Draga gospođo, ja nisam narkomanka nego sam mag.ing.

No, to nije važno. Važno je da svakoj osobi u nevolji pomognete, a ne tako.

Vlasnik pekare je prijatelj mog oca i lako bih vam sredila otkaz, što sam cijeli dan danas namjeravala.

Umjesto toga, želim sretan Božić vama i vašoj obitelji.

Nadam se da ćete doći pameti.