MOJ OTAC JE UVIJEK VARAO MOJU MAJKU DOK SMO SESTRA I JA BILI MALI…



Moj otac je oduvek varao moju majku dok smo sestra i ja bili mali. Vencali su se ne znam zbog cega. Ona je njega volela ali on nju ne. Jednog dana dok sam bila sam kod kuce kao klinka sam procitala njen dnevnik. Od tog dana svog oca sam pocela gledati na drugi nacin
Volela bih da to nisam nikad procitala. Prozivela je pakao sa njim, tukao ju je, omalovazavao, odlazio od kuce po nekoliko meseci ostavljajuci nju sa dvoje male dece. Kada bi se razbolele zvala ga je da dodje kuci, a onda bi jos dobila batine kada on dodje jer se usudila da ga nazove dok je bio sa ljubavnicom. To sam sve procitala i pitala sam se kako neko moze da bude takav monstrum prema nekoj osobi. Danas, 10 godina kasnije, stvari nisu idealne ali koliko toliko se stanje popravilo. Sto se tice njega kao oca mogu reci da je najbolji otac jer je uvek pruzio sve sto je mogao meni i mojoj sestri. I dan danas radi dan i noc samo da u ovoj kuci nista ne bi falilo.
Ali nikada mu necu oprostiti to sto je radio mojoj majci i sto se celi zivot patila kraj njega, nikada mu necu oprostiti njene suze. Samo cekam da se zaposlim kako bih mogla da joj obezbedim sve sto zeli i da joj se makar mrvicu oduzim za svu zrtvu koju je ucinila. Hvala ti majkice moja.