Kada sam bila mala pala sam sa bicikla i napravila gadnu posjekotinu iznad…

Kada sam bila mala pala sam sa bicikla i napravila gadnu posjekotinu iznad…



Kada sam bila mala pala sam sa bicikla i napravila gadnu posjekotinu iznad analnog otvora. Čak sam morala ići na šivanje. Nikada nisam ni pomišljala da će mi to napraviti gadan problem u životu. Vjernica sam, poštujem sva vjerska pravila i običaje i naravno zamotana sam. Nedavno sam se udala za hodžu i to je za mene bio pravi i jedini put. Naravno do prve bračne noći nikada nisam imala odnose ni sa jednim muškarcem, tačnije nikada me ni jedan muškarac nije ni dotakao, ali…

Nakon što smo stupili u brak i nakon prve bračne noći sve je bilo uredu, krv je potekla i našu ljubav ojačala, ali na kratko.Sve je bilo uredu dok nije zapazio taj prokleti ožiljak. Ubijeđen da je ožiljak nastao od intimnih odnosa i da nisam čista ušla u brak, odma me poslao kod mojih roditelja. Oni su mu pokušavali objasniti od čega je ožiljak, ali je toliko tvrdoglav da ne želi da čuje, te je rekao kako ne želi i neće da živi sa sumnjom u moje poštenje, odnosno poštenje svoje žene. Obesčastio me i sada stvarno ne znam kako ću se ponovo udati 🙁 Kaže kako sam mu to morala reći prije braka i da sam sama kriva.