ČOKOLADNI DUO





Fini kremasti kolač…za sve ljubitelje čokolade

SASTOJCI
biskvit
75 g margarina
100 g šećera
2 jaja
200 ml mlijeka
240 g brašna (pola oštro pola glatko)
1 žličica ruma
1/4 žličice soli
1 žličica sode,1 žličica octa

kreme
500 ml vrhnja za šlag
200 g bijele kuverture
200 g crne kuverture
1 žlica soka od limuna
korica limuna
korica naranče
malo soli

PRIPREMA
Priprema biskvita
Svi sastojci neka vam budu sobne temperature.
U zdjelu za miksanje prvo stavite maslac omekšao na sobnoj temperaturi i kratko ga miksajte oko 1 minute.
Dodajte šećer i miksajte 2 minute.
Sad dodajite jaje,jedno po jedno s tim da miksate dok se svako jaje ne poveže.
Dodajte koricu naranče i rum.
U brašno umiješajte sol i dodajite u smjesu sa jajima naizmjenice sa mlijekom.
Počnite sa brašnom i završite sa brašnom.
Kad se sve poveže u maloj zdjelici dodati sodu u ocat i kad se zapjeni dodati u smjesu.
Morate to brzo napraviti jer vam se pjenica automatski stvori čim dodate sodu.
Promješajte špatulom.
Stavite peći na 160C-35 min.
Gotov biskvit ne vadite iz kalupa ostavite da se ohladi 10tak minuta i premažite marmeladom od marelica.
Bijela krema
Koristite kvalitetnu bijelu čokoladu.
Ja sam koristila kuverturu.
U vrhnju za šlag 170 ml rastopite bijelu čokoladu.
U to dodajte žlicu soka od limuna i koricu od limuna.
Mlako prelijte po biskvitu i malo ostavite 10-tak minuta na sobnoj temperaturi,a onda premjestite u zamrzivač.
Neka vam stoji bar 30 min.
Probajte prstom da li se napravio tvrdi gornji sloj.

Tamna krema
Sada u 330 ml vrhnja za šlag rastopite tamnu čokoladu.
Dodajte žličicu ruma i ribanu koricu naranče,malo soli.
Mlako prelijte po kolaču.
Ostavite u zamrzivaču dok vam se ne stvrdne čokolada pa premjestite u hladnjak.
Prođite nožićem uz rub kalupa i oprezno odstranite kalup.
Isto tako i sa donjim dijelom.
Ja sam koristila papir za pečenje.
Lako sam odvojila donji dio kalupa a kasnije i samo izvukla papir za pečenje.
Bitno je da su vam kreme dobro stisnute.
Ukrasite po želji.
Ja sam koristila kokosovo brašno za posipanje i jaffa keks.
Režite mokrim ili mlakim nožem na kriške i poslužite.

Izvor:http://www.coolinarika.com/