Ubacila je tabetu aspirina u veš mašinu. Efekat je zaslužio sve pohvale!



Ovaj savjet je spasio moju omiljenu bijelu majicu! Ko bi mogao pomisliti da obična tableta aspirina (andola) može da se takmiči po efikasnosti sa industrijskim sredstvima za uklanjanje fleka.

aspirinh-masina

Šta učiniti da bijeli veš ne dobije onu odvratnu sivkastu boju, i ne žuti nakon bezbroj pranja? Kako otkloniti fleke i povratiti stvarima idealan izgled?

Tajnu mi je otkrila moja prijateljica, a ja sam joj zahvalna jer odlično funkcioniše. Kako oprati bijele stvari?



Iznenađujuće, ali povratiti prvobitnu bjelinu svom vešu – to je lako!

Rastvorite 5 tableta aspirina (andola) od 300 mg u 7-8 litara tople vode. Pokvasite stvari u ovom rastvoru i ostavite ih preko noći. Možete prethodno izdrobiti tablete na sitne komadiće, tako će se brže rastvoriti I aktivnije će djelovati.

Dodajte nekoliko tableta aspirina ili andola direktno u vašu veš mašinu, kod pranja bijelog veša. Ovo sredstvo vratiće prvobitnu bijelinu posivjelim stvarima. Ako je prije samog pranja u veš mašini, vaš veš bio prethodno potopljen u rastvor vode i aspirina, efekat će zaslužiti sve pohvale!

Zaista je, bolje od svakog izbjeljivača, jer ne oštećuje tkaninu, a pri tome otklanja prljavštinu. Pokušajte, bićete zadovoljne rezultatom.

Izvor: uspesnazena